20. července 2013

KAFEC


Dříve byla na místě, kde stojí nyní Kafec jiná kavárna. Mohlo se tam kouřit a podávala se zajímavá (chemická) horká čokoláda s feferonkami. Jaké to bylo překvapení, když jsme po čase zjistili, že se z toho ne příliš zajímavého místa stává něco úžasného.

Nutno podotknout, že ještě nedávno to nebylo tak profi jako dnes! Holt, člověk se stále učí a v Kafecu se to naučili skvěle! Nejvíc nejlepší na celé kavárně je fakt, že podávají snídani (pro lenochy co nechtějí vstát z postele jako já) až do 12 hodin. Vlastně spíš takový Brunch. Dostanete snídaňový lístek, vyberete si podle chuti mezi 4 menu (vajíčkové, waflové, sendvičové a jednoduché). A jak to funguje? Objednávku zaškrtnete fixou přímo do menu. Můžete si vybrat jak počet vajec (vajíčková), tak způsob přípravy, pečivo, kávu nebo čaj a nealko. Zdarma ke snídani dostanete bez vyzvání kohoutkovou vodu. Opakovaně. Za střední menu (3 vejce) zaplatíte 99 kč. Pokud si tedy nevyberete něco, kde platíte příplatek. Suma sumárum se za kilo luxusně nasnídáte.



Interiér působí velmi příjemně. Pořádají se tu i výstavy méně známých, o to zajímavějších autorů. U dveří za chladnějšího počasí trochu táhne = sedněte si jinam :). Kafec peče vlastní domácí chleba, bábovky, buchty a jiné dobroty. Vybere si každý. Kávu můžete ocenit jejich vlastní a to espresso směs Dobrá sklizeň ®.


Zaujala mne také možnost rozlití jakékoliv lahve vína z nabídky bez nutnosti objednávat lahev celou. Prostě si zbytek zašpuntují speciálními špunty. Další věc, co se musí ocenit je kohoutková voda. Jak už jsem se zmínila, ke snídani ji dostanete zdarma automaticky a taky si ji můžete objednat do bezedného džbánku :).


Příště si dám rozhodně některou z domácích limonád (jojo, i v Kafecu jsou stylový) a nebo Smoothie!


A když vás cestou z toalety políbí múza nebo budete chtít napsat nějaký vzkaz, můžete :) :)


Mají taky bezvadně zmáknuté webové stránky ZDE.

  • SHRNUTÍ

  • snídaně až do 12 hodin každý den včetně víkendu
  • kohoutková do bezedného džbánku za 40 kč
  • domácí limonády za směšné ceny (litr vás cenově vyjde stejně jako 2 piva)
  • přehledný nápojový lístek
  • nekuřácký prostor bez zahrádky
  • možnost platby kartou
       

 MOJE HODNOCENÍ - 9 BODŮ Z 10. Kdyby si člověk mohl dát cigárko ke kafi, bylo by to bájo. I když je jasné, že brzy budou všechny podniky nekuřácké. Kafec ovšem rozhodně DOPORUČUJI!


5 komentářů:

  1. Kavárna vypadá suprově. :) Až se do Brna dostanu tak se jsem zkusím mrknout

    Můj blog: http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Bud jsem slepa, nebo nevidim adresu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nedávno jsem navštívil krásnou kavárnu v Praze. Majitel byl Japonec, takže tam nabízeli nejrůznější japonské speciality. Dávala jsem si tam něco, co už nevím, jak se jmenovalo, ale pamatuji si, že to bylo výborné a servírovali to v nádherné dřevěné misce. Podobnou jsem sehnala tady. Objednala jsem si rovnou i nějaké dřevěné příbory.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá suprově. Na dobré kávě někde v kavárně jsem nebyl už ani nepamatuju. Jak to půjde, tak si budu někam muset zajít. Na druhou stranu výbornou kávu si člověk může udělat i doma. Stačí mít dobrá zrna a dobrý kávovar. Úplně nejlepší jsou v tomto takové ty pákové kávovary ale ty jsou šíleně drahé. Jednou bych ale nějaký takový domů chtěl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)