20. července 2013

V MELOUNOVÉM CUKRU


Podnik se oficiálně představuje na facebookových stránkách těmito slovy : "Kavárna, chuťárna, mlsárna, čítárna, jazzárna, vinárna a mlékárna (ne, pardon, to vlastně ne). Jsme roztodivný lokál plný dřeva a betonu. Jsme V Melounovém cukru." A tento popis mluví za vše.

Příjemná maličká kavárna má nepopsatelnou atmosféru. Je tu znát dobrá nálada a láska k práci. Domácí dezerty se na vás usmívají z vitríny a volají jeden přes druhý :" dej si mě! Dej si mě!" Těžké rozhodování. Původně jsme šli na zmrzlinu. Na tabuli byla nabízena maková smetanová. Bohužel k našemu zklamání zmrzlina došla a tak nám slečna servírka nabídla jako alternativu makový cheesecake. Řekla jsem si, no co, tak fajn a netušila, že za pár minut se mi na tu dobrotu vytvoří závislost a celý den budu pociťovat abstinenční příznaky.


Jak už jsem psala v článku o Spolku, poslední dobou (a léto k tomu vybízí) jsem zatížená na domácí limonády. V melounovém cukru jich nabízí hned několik. Mne oslovila limonáda z čerstvého melounu a máty, se zástřikem brusinkové šťávy. Byla to celkem výzva a zábavná společenská hra, pít limonádu slámkou a nevcucnout pecku :D. Nicméně bylo to vynikající a velmi osvěžující. Druhá limonáda - z drceného zeleného čaje - je spíš pro pány. Na mne moc hořká (nebo málo sladká?).


A pak...pak jsem se poprvé sblížila s tím zázrakem. Nehledě na to, že cheesecake je můj neoblíbenější dezert a taky že miluju mák (co jste asi pochopili z předchozího příspěvku), NA CHEESECAKE OD MELOUNU NIC A NIKDO NEMÁ! Tak a je to venku. To co jsem zažila při ochutnání jsem zažila poprvé a naposledy v Bistru Franz (nebojte, taky zrecenzuji), když jsem zkusila Syrníky s domácí zavařeninou k snídani. Prostě to ani nechcete dál jíst, protože je to tak dobré, že je vám líto, že to s takovou za chvíli nebude (Sašena ví o co jde :)). Takže jste na jednu stranu neskutečně plní štěstí a na stranu druhou trpíte jak pes. Kdo nevěří ať tam běží :).


Vzhledem k tomu, že kavárna V melounovém cukru bude brzo nejoblíbenějším podnikem v Brně (ano, vážně si to myslím), budeme si muset zvyknout na rezervování stolu. Jenže pro ty dezerty ( a nejen pro ně) byste udělali všechno!


















  • SHRNUTÍ

  • příjemný interiér a hudba
  • vynikající, ne to je málo, luxusní (fabulózní) dezerty
  • osvěžující limonády
  • vtipný nápojový lístek
  • neotřelé nápady. 
  • nekuřácký prostor (venku jeden mini stoleček kde si čouda dát můžete)
       

 MOJE HODNOCENÍ - 10 BODŮ Z 10. Nemohu jinak..pardon :D

7 komentářů:

  1. Ha, Sasena si ted pripada desne cool, kdyz je zminena v clanku na internetu:D

    OdpovědětVymazat
  2. Možná tě lidi budou zvát na V.I.P párty :D. A nebo taky ne..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty dezertíky vypadají úžasně! :P
    Jenom mi přijde prdlé platit za kohoutkovou vodu, i když dnes už zadarmo ani kuře nehrabe. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím kolik chtějí za(a že nabízejí)kohoutkovou. No buďme rádi, že to není jak V Potrefené huse. Tam je vodovoda za 80 kč!! A například v Empire na svoboďáku je za 40 kč litr obyč. vody s citonem.

      Vymazat
  4. Kohoutková voda je V Melounu zdarma =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla jsem si znovu svůj příspěvek a nikde nic o kohoutkové nemám, tak nevím, kde vznikla ta fáma :D :D díky za info!!

      Vymazat
  5. i tady chybi adresa.... :( Jasne ze si to kazdy vygoogli..ale kdyz uz tomu venujete ten cas...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)