8. září 2013

BRAMBORÁKY


Česká klasika. Bramboráky miluju, ale jsem líná je dělat a co nejvíc nesnáším je MASTNÝ bramborák. Takže to s olejem nepřehánět.

Předem se omlouvám, že nemám přesné informace ke gramážím, ale většinou vařím tak nějak od oka :)

INGREDIENCE:

Brambory
1 vejce
2 nožičky párku (s vysokým obsahem masa)
4 stroužky česneku
Hladká mouka
Majoránka
Sůl a pepř
Olej

POSTUP:

Na struhadle nahrubo nastrouháme oloupané syrové brambory a vymačkáme z nich přebytečnou vodu. Přidáme k nim 1 vejce, párek nakrájený na kolečka a pokud je potřeba tak zahustíme trochou mouky. Osolíme a opepříme a přidáme spooooustu majoránky a natřený česnek, ať to hezky voní :). Směs dáváme lžící na rozpálenou pánev a rozprostřeme na co nejtenčí placku. Smažíme z obou stran dozlatova.

TIP:

Pokud máte možnost, určitě si pořiďte toto mini škrabátko na česnek. Česnek nastrouháte krásně na jemno.


Před strouháním ještě vyndejte střed česneku (tato malá část způsobuje těžko v žaludku)


Tadáááá, je hotovo. Poslední rada na závěr. Ať se děje cokoliv, NEPROTÍREJTE SI OČI :D. Bolí to.




6 komentářů:

  1. To s tím středem česneku jsem netušila! S potíráním očí jsem to ovšem tušila velmi dobře :) Bramboráky mám ráda, ale taky nemastné, tak je dělávám v troubě a bez oleje.

    OdpovědětVymazat
  2. V troubě by mě to asi nebavilo, páč by to moc dlouho trvalo a já bohužel většinou vařím až na poslední chvíli :D

    OdpovědětVymazat
  3. Z tohoto důvodu si já zase často s prominutím opařím h... ústa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, prozradíte kde jste sehnala to úžasné škrábátko? Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prozradíte kde jste sehnala to úžasné škrábátko? Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, to jsem kdysi dostala . Myslím, že bylo pořízeno na nějakém trhu. Více bohužel nepomůžu :(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :)