12. října 2013

CUKETOVO-MOZZARELLOVÉ KOLÁČE


Před měsícem jsem slavila narozeniny a chtěla jsem přinést do práce něco dobrého. Chlebíčky mě omrzely a pak jsem si vzpomněla na kuchařku Albert v kuchyni (od jara do zimy). Je to ta nejlepší kuchařka evr :). Miluju albertovský časopisy (recepty z nich můžete najít na netu a taky si časopisy stáhnout v PDF nebo si pro ně každý začátek měsíce skočit rovnou do prodejny Albert) a tato kuchařka je soubor těch nejlepších receptů.

POTŘEBUJEŠ:

2 menší cukety na kolečka
1 lžíce oliv.oleje
sůl
500 g listového těsta
rajčata
200g mozzarelly
hrst bazalkových listů

POSTUP:

Troubu předehřejte na 200°C. Cuketová kolečka můžete opéct na oleji, ale pokud je nakrájíte na opravdu tenká kolečka, není to ani potřeba. Tak či tak je ale osolte. Listové těsto rozválejte a vytvořte z něj 2 obdélníky, dejte na plech vyložený pečicím papírem a jejich okraje centimetr zarolujte dovnitř. Vnitřek potřete olivovým olejem a navrch rozdělte cukety a kolečka rajčat. Pečte při 200 °C zhruba 20 minut. Podávejte s kousky natrhané mozzarelly, ozdobené bazalkou. Všem chutnalo :)

No a ještě jedna náladovka...


odkaz na recepty z Alberta je ZDE

3 komentáře:

  1. Jo, albert může být jako obchod jakýkoliv, ale ty časopisy mají fakt dobrý :) A ty koláče vypadají výborně. Kéž by se mi chtělo péct... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, pěkný blog! :) Ráda bych Vám nabídla možnost spolupráce. Ozvěte se mi prosím na janeckovaromana@seznam.cz. Pokud máte zájem, ráda Vám na Váš e-mail zašlu více informací. Díky! Romana

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, mám zájem s vámi o mediální spolupráci. Ozvěte se mi prosím na mmigotova@kiss.cz.

    Děkuji, Míša M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)