6. prosince 2013

COFFEE STATION



Nedávno jsem zúčastnila zajímavé akce (když chcete být cool, říkejte eventu) v kavárně Coffee Station. Protože miluju sushi, nemohla jsem si nechat ujít "Sushi all you can eat" , tedy vše co dokážeš sníst.

A jak to funguje? Celý večer ochutnáváte a pak zaplatíte 390 Kč za osobu. Cena je jednotná a můžete toho sníst prostě co se do vás vejde :). Myslela jsem si, že budu holka odvážná a vyzkouším něco, co jsem nikdy neměla, ale protože jsem měla hlad, šla jsem na jistotu a zobala převážně maki se zeleninou (tuším že tam byla ředkev, mrkev, avokádo, okurek...) a nigiri s lososem. Maki jsou takové ty rolky v řase a nigiri je kupka rýže s rybou nahoře :).


Protože jsou na mě nigiri moc velké, nedalo se nic dělat, musela jsem půlit a věřte, že to není žádná sranda těma hůlkama :D. Omlouvám se všem, co to pohoršuje!


No a konzumace divného červeného něčeho mě vyloženě pobavila :D


Kavárnu Coffee Station najdete v obchodním centru LETMO. Je z ní krásný výhled a celkově jsou prostory velmi příjemné. Obsluha je milá a zdvořilá, nabídka kavárny je obsáhlá a  ke kávě si můžete dát nějaký ten dortík nebo větrník. Mňam! Když jsem dřív chodila kolem Letma, vždycky jsem si k nim skočila na cappuccino do kelímku, protože je skvělý! a Taky jsem jednou zkoušela cappuccino s příchutí levandule, ale nějak nevím, chutná to jak aviváž (aspoň myslím že tak nějak by mohla chutnat - ne, nezkoušela jsem). Ale to bude můj osobní "problém" s levandulovými pokrmy obecně.

zdroj : oficiální stránky kavárny

zdroj : oficiální stránky kavárny


Pokud jste ve "Stejšnu" ještě nebyli, rozhodně se běžte podívat. Pokud ovšem máte v úmyslu posedět celý večer, bude potřeba počítat s poměrně vyšší útratou. Chápu, že tam asi platí vysoký nájem a že vybavení interiéru něco stálo, ale celkem mě to překvapilo. Holt nóbl podnik :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)