1. prosince 2014

Restaurant Day u Atlasu 15.11.2014



Jak jsem slíbila, tak jsem splnila. Dalšího Restaurant Daye, tedy dne, kdy si každý může otevřít svou jednodenní impro restauraci, jsem se účastnila aktivně. Společně s pár přáteli jsem domluvila spolupráci s brněnskou kavárnou Atlas, které tímto srdečně děkuji za sebe i za všechny co se na celé akci podíleli, a tak jste nás mohli 15. listopadu potkat na náměstí B.Bakaly. Nejen že nás majitelka Atlasu nechala okupovat plácek, který slouží jako letní zahrádka, ale dokonce nám zapůjčila stolky a židle. Přes nepřízeň počasí jsme statečně vytvali celý den venku, ačkoliv nám bylo nabídnuto se v případě potřeby přesunout na chodbu kavárny. My chtěli být ale za každou cenu co nejvíc v kontaktu s ulicí. A dobře jsme udělali.


Nebudu předstírat, že jsem neměla obavy z celé organizace. Upřímně řečeno, není jednoduché přesvědčit a nadchnout ostatní lidi, o kterých sice vím, že rádi vaří, aby se postavili před svůj stolek a snažili se své dobroty udat. Nakonec ale všechno dobře dopadlo a tak se nás v osudnou sobotu sešlo šest. Každý přinesl to nejlepší co se mu podařilo. Překvapilo mě, kolik návštěvníků dorazilo. Největší radost jsem měla z návštěvy "polského RD". Moje oblíbená food blogerka Maryna totiž stejný den obléhala Alfa Café a narozdíl od nás stihla se svými přáteli navštívit spoustu jiných stanovišť, protože Alfu rozvoněla až kolem čtvrté hodiny odpolední. Lidem chutnalo. Byli milí a přátelští. Měla jsem trochu výhodu (tip pro vás na přístí RD) ve své slané nabídce, protože ostatní nabízeli převážně sladké. Za chvíli jsem měla téměř všechno pryč. 



Ceny jsme se rozhodli dát dobrovolné a vyplatilo se. Nikdo neprodělal. Jak jsem se vám zmiňovala v článku o prvním RD, který jsem v létě zaregistrovala, cílem akce není hmotné obohacení, ale užívání si zábavy, setkávání se s novými lidmi a rozšiřování obzorů. Celý den předčil má očekávání a já se těším na organizaci toho příštího.

Jediné co mne tedy mrzí je to, že jsem se nedostala na ostatní místa Restaurant Daye a neměla tak možnost ochutnat co připravili třeba v Industře nebo na Smetance. Ale člověk prostě nemůže mít vše. Tímto ještě jednou děkuji Café Atlas za vstřícnost při domlouvání celé akce a pochopitelně všem těm, co mě podporovali a přišli prodávat se mnou i když nás málem odnesl strašlivý vichr z hor. Dík patří také všem návštěvníkům. Malým i velkým, lidským i psím, kterým chutnalo :).




A co jste u nás mohli ochutnat?
Meg dobroty si připravili například cupcakes bezlepkové, vegan a bez laktózy.
Káťa AKA hladový holub se pyšnila výbornou domácí paštikou nebo macha sušenkami.
Mamka Mirka přinesla tvarohový frgál, sýrovou roládu, mrkvový dort a oblíbený vánoční likér,po kterém se zaprášilo.
Aneta zaujala dvojctihodnými koláčky, čokosušenkami nebo medovou roládou.
Michal jako jediný muž celého osazenstva zásoboval návštěvníky výborným horkým punčem
A já jsem připravila dva druhy pomazánky, quiche se špenátem a kozím sýrem a slaný koláč s cuketou.



Kdo jste nás navštívili, napiště jak vám chutnalo :)



Příští RD se koná 15.2.2015 a pokud vše půjde dobře,zase se někde uvidíme. Budu vás včas informovat.

Aktiální info zase sledujte na FB: Restaurant Day Hipsta Brno

Zdroj foto : Meg dobroty.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)