16. prosince 2014

Den rumunské kultury


Poslední listopadový den patřil v klubu Eleven dni rumunské kultury. K ochutnání byla spousta domácích klasických národních pokrmů, k poslechu hrála typická folklórní hudba a k vidění bylo velké množství zajímavých fotografií, prospektů a oděvů. Přestože byla událost otevřena veřejnosti, bylo na první pohled zjevné, že na místě převládá rumunská národnost žijící v Brně. Když se mne posléze někdo zeptal, zda jsem rumunka, bylo mi jasné, že jsem dobře zapadla :P.



Upřímně mě tyhle typy akcí nesmírně baví. Nejen proto, že vstup je většinou free nebo dobrovolný, ale především kvůli setkávání se s novými zajímavými lidmi, načerpání energie a sbírání inspirace. Všichni se dobře baví a přenášejí na ostatní pozitivní náladu.
Z jídla musím pochválit zejména brownies, masové kuličky a jednohubky s celerovo-mrkvovou pomazánkou. K pití jsem si dala moldavské červené víno, které prostě zbožňuji, protože je sladké a plné. A není mi po něm zle :D.



Pokud máte i vy zájem účastnit se podobných akcí a nenavštěvovat stále ta stejná místa, sledujte FB https://www.facebook.com/eventsbrno





Foto zdroj: Istrate Dan

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)