29. ledna 2015

Fresh Freaks Bistro překvapilo


Když jsem byla poprvé ve Fresh Freaks Bistru, byla jsem zklamaná. Bylo záhy po otevření a bylo vidět, že bude trvat, než se vychytají mouchy. Obsluha byla roztržitá a zmatená a tak jsem po pár minutách odešla. Říkala jsem si ale, že potenciál tento podnik určitě má a že jim dám druhou šanci, protože nějak se začít musí. Dnes jsem měla příležitost svůj špatný první dojem nahradit dojmem novým, lepším. A povedlo se!


V polední pauze jsem si skočila na meníčko. Zaujalo mě hned jak jsem jej na netu našla. Africká arašídová polévka a kuře teriaky s rýží. Ani jedno jsem nikdy nejedla a tak jsem byla zvědavá, jestli mi bude chutnat. A chutnalo moc! Polévka byla opravdu velmi zvláštní, težko k něčemu přirovnatelná, trochu pikantní a trochu nasládlá. No ale kuře?! Maso se rozpadalo a bylo perfektně ochucené. Rozhodně nebudu přehánět, když řeknu, že mi v poslední době nic nechutnalo víc! A to je co říct.


Prostory působí velmi příjemně a útulně. Stoly jsou vyrobeny z palet a zdi ozdobeny vtipnými plechovými tabulkami. Obsluha sympatická. Takže za mě velká spokojenost a rozhodně budu chodit na oběd nebo i večeři častěji!


K úhradě můžete použít i stravenky a jídlo si vzít s sebou. Za obaly není žádný poplatek. A uvidíte, jak se vám bude hodit až přijdete po cvičení hladoví domů (mluvím o sobě pochopitelně :)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)