25. září 2015

Blešáky v BRNĚ



Nedávno jsem psala článek o Hadrárně. O tom, jak si za pár korun můžete změnit celý šatník. Teď jsem se rozhodla, že přispěju svou troškou do mlýna a budu taky prodávat. Hledala jsem, kde jsou po Brně bleší trhy a přináším vám jejich seznam.

Fléda: 100 Kč za půjčený stůl + 1 židle, pokud máte vlastní stojan, připlatíte 50 Kč.
Více infa: FLEDA WEB


KD Rubín: 100 Kč za osobu, je možné si půjčit stoly a židle.
Více infa: FB UDÁLOST


Riviéra: 40 Kč za 4 metry čtvereční, je potřeba si přinést vlastní stolek. Trh se pořádá vždy v sobotu.
Více infa: WEB BLEŠÁKU


Alfa pasáž: poplatek 40 Kč za 1 metr čtvereční, je potřeba si přinést vlastní stolek. Trh se pořádá vždy v sobotu.
Více infa:WEB BLEŠÁKU


Café Atlas: Je potřeba se zaregistrovat mezi nové prodejce na FB zde:
Více infa: FB HADRÁRNY

Tak už víte, co budete prodávat vy? Já už mám komínky :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)