5. září 2015

Juice Bar


Juice bar je příjemným místem pro všechny, co si radši místo špiritusu dají vitaminovou bombu. Alkohol na nápojovém lístku sice taky najdete, nevím ale, kdo by si ho zrovna tady dával. V podobě míchaného nápoje možná, když chci ale na panáka, zajdu si jinam. 

Podnik je otevřen poměrně krátce a tak není divu, že vychytává ještě nějaké mouchy. Například u názvů freshů bych se trochu zamyslela. Když se něco jmenuje zelená kyselá bomba, očekávám, že to bude zelené. Není. Alespoň ve třetinkové variantě ne. Co se týče chutí jsem ale velmi spokojená. Zkoušela jsem ještě jarní detox, který byl přiměřeně sladký a osvěžující.


Zaujala mne nabídka salátů, vzhledem k mé slabosti pro kozí sýr, který je součástí téměř každého z nich. Freshe mě ale zasytily natolik, že už by se nic dalšího nevlezlo. Tak příště!

Prostředí baru se mi vážně líbí. Především strop osázený tisíci slámkami, vytvářející portrét Audrey Hepburn, je třešinka na dortu interiéru. Zahrádka je menší, ale příjemná. Umístění perfektní, přímo ve středu města. 

Obsluha milá, rychlá, usměvavá. Nemám co vytknout.

Jen si dejte pozor na toaletě. Na chodbě jsou čidla, která reagují velmi pomalu a tak můžete, jako já, zažít malé dobrodružství. Při hledání světla jsem málem strčila prsty do zásuvky, následně zakopla o schod přede dveřmi a při snaze neupadnout, si ještě dveřmi přivřela ruku. Je pravda, že si občas i bez toho připadám jako Bridget Jones, ale tady bych majitelce doporučila něco s osvětlením udělat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)