25. srpna 2015

Don Pintxos


Pořád mě překvapuje, kolik lidí nezná tento skvělý podnik. Možná proto, že je tak trochu schovaný. Přitom jej najdete přímo v centru města. Tento příjemný španělský bar nabízí velké množství kvalitních vín, o kterých vám vyškolená a sympatická obsluha dokáže povědět všechno tak, abyste si vybrali to nejvhodnější pro své chuťové pohárky. Ochutnávka je samozřejmostí. 


Za největší devizu ovšem pokládám luxusní tapas! Tzv. španělské jednohubky, na kterých nechybí například sušená šunka nebo ančovička. Já testla i můj milovaný kozí sýr se sušenými rajčaty a piniovými oříšky (a nezůstala jsem jen u jednoho kousku) nebo tapas s nakládanou hlívou či grilovanou paprikou a nivou. Doporučeny mi byly taky olivy plněné citronem nebo paštika z choriza. 



Zjistila jsem, že tapas jsou perfektní obměnou klasických jednohubek, což mě inspirovalo na další domácí večůrek. Pokud váháte kam zajít na obchodní jednání, je Don Pintxos skvělou volbou. Prostředí je příjemné a jistě uděláte na svého společníka dobrý dojem. Pokud máte chuť na dobré víno s kámoškama, opět skvělá volba. Údajně mají páteční večery nepopsatelnou atmosféru!
Takže i na randíčko ideální.


Za mě tedy velké doporučení. Zatím jsem na podnik od svých přátel neslyšela jedinou výtku :). 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)