26. srpna 2015

Hadrárna Brno vás obleče od hlavy až k patě!

Nevíte co na sebe? Máte skříně plné hader, ale stejně každé ráno přemýšlíte v čem vyrazit? Skoncujte s tím a zajděte si na HADRÁRNU! 


V kavárně Atlas se pravidelně pořádá burza oblečení.Pokud jste, jako já, milovníkem blešáků, sekáčů a různých trhů, budete se cítit jako v ráji. Minulá Hadrárna nabídla prostor zhruba třiceti prodejcům, takže bylo opravdu z čeho vybírat. Ceny jednotlivých kousků se v závislosti na jejich stáří obvykle pohybují okolo 50 -100 Kč. Tzv. věci na lítačku seženete i za dvacku a naopak nové šaty třeba za dvě stovky a víc.

Oblečení si můžete, pokud vám to prodejce dovolí, vyzkoušet na toaletě a nekoupíte tím pádem zajíce v pytli. Poslední akce začínala v 15:30. Bylo lépe přijít včas, vzhledem ke množství nakupujících. Ačkoliv já start nestihla, domů jsem odcházela s úchvatným kašmírovým camel svetříkem ze Skotska za 80 Kč (původní cenu odhaduji na cca 1000 Kč - 100% kašmír není levná záležitost) a květinovým šátkem za 70 Kč. Kdybych tolik nedegustovala, možná bych si odnesla i nové vínové rifle ze Zary za 200, no bohužel mi byly malé. 

A co až si pěkně nakoupíte a skříň vám bude praskat ve švech? Tak se domluvíte na facebookové skupině Hadrárna Brno, že tam ty své přebytečné kousky budete prodávat. Vám se sice něco třeba nehodí, ale někdo jiný může přesně tohle hledat. A v tom je kouzlo těchto akcí.


A po prodeji/nákupu si sednete na pivko a dáte si třeba hermelín, hummus nebo denní polévku.

1 komentář:

  1. Podobný obchod bych si už dlouho přála u nás ve Znojmě. Máme tady jen pár vietnamců a ty mají ještě špatný výběr. Jsem tak odsouzená hlavně na eshopy a slevové kupony a zboží mi chodí poštou. S polovinou balíkářů si už tykám, protože to hodně swapuju různě na Fleru a Vintedu a Facebookových skupinkách. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! :)