27. srpna 2015

Hradní vinárna Špilberk



Raděj chodím na Petrov než na Špilas, protože se na něj snáze vyškrábu :D. Několikrát jsem ale kolem hradní vinárny šla a nechápu, proč si na tu zahrádku s nádherným výhledem dřív nesedla. Když je dobré počasí, člověk si připadá jako někde na dovolené. 



Obsluha byla perfektní, rychlá a milá. K pití jsme si dali nejprve moravská bílá vína a poté ochutnali španělská. Obojí vynikající. K jídlu mě zaujala nabídka tapas. Zkusila jsem kuličky z mletého masa s rajčatovou omáčkou. Připomínalo mi to klasickou rajskou, nicméně to bylo velmi dobře ochucené. Pak jsem si pochutnala na mini burgeru s lososem a křepelčím vejcem. Něco tak dobrého jsem dlouho nejedla! K vínu jsme navíc dostali olivy grátis. 


Ocenila bych k vínu jako samozřejmost džbánek vodovody. Jinak ale nemám co vytknout. Naprostá spokojenost s kouzelnou atmosférou. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)