28. srpna 2015

DUCK BAR


Duck bar je mou srdcovou záležitostí. Když jsem do něj zavítala poprvé, byla jsem upřímně zděšená. Malá, zahulená hospoda s lážoplážo obsluhou. Tak to na mě tehdy působilo. Za tu dobu co jsem Brně jsem se ale zamilovala do Kamenky a zjistila, že to je prostě jiný svět, který je třeba pochopit a milovat. Je to v podstatě taková malá vesnička uprostřed města. Lidi, co tam bydlí se znají a jsou jedna velká rodina. 

Můžete se tam seznámit s „indiánem“ který dojí kozy v Bítýšce a jinak maká na střechách nebo se starším párem co miluje sběr hub. 

Po hospůdce visí obrázky znázorňující stálé štamgasty, na záchodě je zajímavá mozaika, baru vévodí retro popelníky s keramickými zvířátky a v zadní části klavír. V létě je v provozu zahrádka.

Čepují tam nejlepšího Kozla a taky si zde pochutnáte na luxusním a netradičním nakládaném hermelínu s arašídy. Čas od času se v Kamenné kolonii konají různé kulturní akce. Prvomájová, kde ochutnáte nespočet homemade dobrot, poslechnete si cimbálovku a potkáte pána s rozkvetlou větvičkou, který je ochoten políbit všechny nezadané ženy :D , tradiční festival kamenka open, který právě probíhá a je plný hudby a divadla a spoustu dalších.

Upřímně Kamenku miluju a přeju si tam někdy bydlet. V domečku se zahrádkou, za humny les a co by kamenem dohodil malá, zahulená a nejlepší hospůdka pod sluncem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)