20. června 2013

Řecký den na hradě Veveří

Řecká hudba, tanec, jídlo, pití a mnoho dalšího. Tenhle slogan nás nalákal zúčastnit se řeckého dnu na hradě Veveří v Brně. Těšila jsem se na olivy, fetu, sušená rajčata a řecké speciality. Kdo čekal něco podobného, byl na omylu.

Jelikož jsme se na hrad vypravili záměrně celkem hladoví, první zastávka byla logicky u stánku s jídlem. Žádné řecké jídlo ale nabízeno nebylo. Jó pardón, vlastně bylo, řecký špíz Suvlaki. A stánek dost smrděl. Vzhledem k tomu, že hladový člověk = zlý člověk a kdo mě zná, ví, že je to pravda, rozhodli jsme se dát si k jídlu to, co bylo. 


TYPICKY ŘECKÝ OBĚD
Na grilu / udírně (to jsem doteď nepochopila) jsem si vybrala kuřecí stehno. V hospodě jsme si pak objednali hranolky. Slečna servírka vypadala, že nás všechny chce zabít, jak byla příjemná. Na hranolky jsme čekali dost dlouho na to, aby byly dobře usmažené. No, nebyly. Never mind.

Jelikož i každý blbec ví, že nedopečené kuřecí maso je krok k salmonele a naše maso bylo téměř krvavé, ochotný mladík nám maso vrátil zpátky na gril/udírnu a maso "dopekl". I tak bylo syrové.




Maso jsem si dovolila reklamovat. Na otázku od milé servírky :" co s ním je?", jsem odpověděla, že je krvavé. Bylo mi vysvětleno, že maso je uzené (to vysvětluje vše, no ne?). Po drobné výměně názorů o tom, zda tedy znamená, že uzené = syrové nebo krvavé a jestli už slyšeli o salmonele a podobně jsem dostala konečně nabídku. "Můžeme vám to maso teda ještě PŘIHŘÁT (joo, to by určitě pomohlo) nebo vrátit peníze. Bé je správně. A tak nás místní obdařili milými pohledy a my se rozhodli, že bude lepší jít doplnit tekutiny :D.




Přikládám ještě foto ceníku, abyste si mohli udělat obrázek o celé akci sami. A závěr? Po ukončení akce kvůli dešti jsme se přesunuli do řecké restaurace ve městě, abychom konečně uspokojili své chuťové buňky a dali si něco jedlého. 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)