20. června 2013

RYBKO RYBKO RYBIČKOOO

Pomalu začíná grilovací sezona a tak jsme i my dostali chuť na vypečený masíčko.

Místo stejku jsme ale raději zvolili rybičku. Kdo jste z Brna, doporučuju prodejnu Ocean 48 v OC Letmo na Hlavním nádraží. Mají tam čerstvé ryby za slušné ceny. Já jsem se rozhodla pro lososovitého pstruha. Z jedné velké ryby se pohodlně najíte 2.



Bříško pstruha jsem potřela olivovým olejem s rozetřeným česnekem a solí, vyskládala kolečky citronu (pokud je chemicky ošetřený tak raději bez kůry) a bylinkami. Použila jsem ty, co mám doma. Bazalku a Oregano. Nicméně  ve finále mi maso přišlo málo slané, takže solí nešetřete :).



Pstruha grilujeme v alobalu dle velikosti  cca 15 minut. Kontrolujeme.



Maso se krásně rozpadalo a chutnalo výborně. Jen té soli mohlo být, jak jsem řekla, víc. K rybě můžeme podávat salát.



Kromě pstruha jsme si na gril přidali ještě kozí sýr ala Sedlčanský hermelín, pokapaný oliváčem a posypaný kořením na sýr. Lenička nám k tomu udělala výborný salát se zálivkou z pikantní hořčice. VYZKOUŠEJTE!



A ostatní si pochutnávali na kuřecím.



Milenci se milujoooooou <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář! :)